28 Μαρ 2023

Νικητής διαγωνισμού για το Spring Box

 

Ο δεύτερος διαγωνισμός της φετινής χρονιάς με δώρο ένα συλλεκτικό κουτί έφτασε στο τέλος του. Το ανοιξιάτικο κουτί δημιουργήθηκε με αντιπρόσωπο της Avon. Συνολικά 270 άτομα συμμετείχαν στο διαγωνισμό όπου υπήρχε η δυνατότητα πολλαπλών συμμετοχών, οι οποίες στο σύνολο άγγιξαν τις 1609. Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τα σχόλια σας και τις συμμετοχές σας. Όσοι έχουν απομακρυνθεί από τη σελίδα (κάνοντας unfollow), αποκλείονται αυτόματα από τους επόμενους διαγωνισμούς.   


Η κλήρωση έγινε μέσω του commentpicker και η νικήτρια έχει ανακοινωθεί κάτω από την ανάρτηση του διαγωνισμού καθώς και με σχετικό story στη σελίδα. 


Μείνετε συντονισμένοι, νέοι διαγωνισμοί έρχονται μετά το Πάσχα!!!

21 Μαρ 2023

Book Review: Μικρασία. Το τραγούδι του αποχωρισμού - Θοδωρής Παπαθεοδώρου

Συστάσεις για τον Θοδωρή Παπαθεοδώρου δεν χρειάζονται. Πρωτοσυστήθηκε, στο αναγνωστικό κοινό, το 2004 μέσα από το πρώτο του βιβλίο με τίτλο, «Το Αστρολούλουδο του Βοσπόρου», το οποίο διακρίθηκε με Βραβείο Καλύτερου Έργου Μνήμης. Μέχρι σήμερα έχει γράψει 23 μυθιστορήματα ενηλίκων, πέντε μυθιστορήματα για παιδιά και δύο βιβλία για παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας. Παράλληλα έχει συμμετάσχει σε τέσσερις συνολικά συλλογές διηγημάτων. Το τελευταίο βιβλίο του με τίτλο «Μικρασία. Το τραγούδι του αποχωρισμού» είναι ένα αυτοτελές μυθιστόρημα και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός.  


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΒΙΒΛΙΟΥ:
α) Συγγραφέας: Θοδωρής Παπαθεοδώρου
β) Τίτλος: Μικρασία. Το τραγούδι του αποχωρισμού
γ) Έτος Έκδοσης: 2022
δ) Έκδοση: Εκδόσεις Ψυχογιός

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ: Η ιστορική άγνοια του ελληνικού λαού είναι η αφορμή για τον συγγραφέα Θοδωρή Παπαθεοδώρου να ασχολείται με ιστορικά γεγονότα στα περισσότερα βιβλία του. Αυτή τη φορά ο συγγραφέας καταπιάνεται με την ιστορία των Ελλήνων της Μικρασίας, πριν την καταστροφή της Σμύρνης. 

Η καταστροφή της Φώκαιας από τους Τούρκους ήταν μόνο η αρχή του ερέβους και των δεινών για την οικογένεια του Αριστείδη Παπάζογλου αλλά και για όλο τον χριστιανικό πληθυσμό. Άλλοι θα ξεριζωθούν κι άλλοι θα αφανιστούν. Λίγοι θα επιβιώσουν, ανάμεσα σε αυτούς η Άννα και η αδελφή της Φροσούλα. Από το σκλαβοπάζαρο θα βρεθούν στα χέρια της Ταρούς, η οποία και θα τις αναγκάσει να δουλέψουν στους οντάδες του καφέ σαντάν και το μπορντέλο. Όμως η μοίρα έχει άλλα σχέδια για τις αδελφές Παπάζογλου, όταν ξεφύγουν από την Ταρούς. Η Άννα εκτός από την τύχη της αδερφής της, θα ζήσει το χαμό του αγαπημένου της Γιάννου ενώ για κάποιο διάστημα θα βρει καταφύγιο και λύτρωση, στο σπίτι του παπα- Γιώργη. Τα καλύτερα χρόνια της ζωής της θα τα ζήσει στη Σμύρνη έτσι όπως ποτέ της δεν τα είχε φανταστεί. Κατά τη φυγή της σε άλλα μέρη, θα αντικρίσει ξεσκισμένα κορμιά ενώ παράλληλα θα ζει με τον φόβο μην συναντήσει τον Νεντίμ, τον άντρα που κάποτε εμπιστεύθηκε και εκείνος εν τέλει σκότωσε τους ανθρώπους που την βοήθησαν να ορθοποδήσει. Θα ταξιδέψει στην Καππαδοκία στην προσπάθεια της να οργανώσει όσους θα πολεμήσουν με την Ελλάδα στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Θα πολεμήσει για την ελευθερία της και τα ιδανικά της. Θα γλιτώσει από χέρια φονικά, εγκληματικά, τουρκικά μα κι ελληνικά, από αυτούς που θεωρούσε πατριώτες της, που τους επευφημούσε και σαν αγίους τους καρτερούσε, για να την λευτερώσουν. Αυτή είναι η ζωή της Άννας Παπάζογλου, της Αννιώς, της Αννέτ, της Αϊνουρ, της κόρης του Αριστείδη Παπάζογλου.

Τρανό πράμα να μπορείς να νιώθεις λεύτερος, πιο πολύ για μας που ακόμη σκλάβοι είμαστε

Φώκαια - Σμύρνη - Κόνια - Καππαδοκία - Αιβαλί - Αϊδίνι. Με τον δικό του γλαφυρό και παραστατικό τρόπο γραφής, χρησιμοποιώντας εκεί που πρέπει την μικρασιάτικη διάλεκτο, ο συγγραφέας μεταφέρει τον αναγνώστη σε μέρη μιας άλλης εποχής. Ένα ταξίδι στο χρόνο και σε τοποθεσίες όπου οι Έλληνες της Μικρασίας και ο αρμένικος πληθυσμός έτρεξαν, ποδοπατήθηκαν, δολοφονήθηκαν και σφαγιάστηκαν. 

Όλη η διαδρομή των Ελλήνων της Μικρασίας και οι φρικαλεότητες που βίωσαν, ζωντανεύει μέσα από τους χαρακτήρες που δημιούργησε ο συγγραφέας. Βιασμοί, σφαγές, διωγμοί, αρπαγές ανθρώπων που σύρθηκαν για πώληση σε σκλαβοπάζαρα και ελληνικές συνοικίες που λεηλατήθηκαν και πυρπολήθηκαν. Παράλληλα με την τραγική ιστορία των χαρακτήρων, ο συγγραφέας αναφέρεται στην πολιτική κατάσταση που επικρατούσε στην Ελλάδα τότε, με τον Εθνικό Διχασμό και τον διαχωρισμό βενιζελικών-βασιλικών.   

Είμαστε σε πόλεμο. Κάθε μέρα χάνονται άνθρωποι.

Σε ένα ακόμη βιβλίο του, παρατηρείται ό,τι έγινε προσεκτική ιστορική μελέτη, χαρακτηριστικό γνώρισμα του συγγραφέα. Ο ίδιος παρουσιάζει μια ιστορία μυθοπλασίας που βρίθει από ιστορικές πληροφορίες, μικρασιάτικα τραγούδια, αμανέδες και σεβνταλίδικους χορούς (Κονιαλί, Χάρμαν Γερί). Στο τέλος της ιστορίας υπάρχουν πιο αναλυτικά ιστορικές σημειώσεις για όσους θέλουν να μάθουν περισσότερα. 

Συνοπτικά το βιβλίο του Θοδωρή Παπαθεοδώρου, είναι ένα εξαιρετικά προσεγμένο και συγκλονιστικό μυθιστόρημα που παρουσιάζει τις ζωές των Ελλήνων της Μικρασίας, πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την καταστροφή της Σμύρνης. Μια περιεκτική ιστορική αναδρομή με αφορμή τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική καταστροφή, που αξίζει να διαβαστεί από όλους!!!
    
Πλοκή: 
Αχ αμάν αμάν, σεκερίμ αμάν… Αυτό το παθιάρικο, ερωτικό τραγούδι έρχεται στα χείλη μου καθώς η λεπίδα χαρακώνει το λαρύγγι μου. Το μαυριδερό, λιγδιασμένο χέρι του τσέτη που την κρατάει φέρνει τις τουρκικές λέξεις στον νου μου. Παντού γύρω μου νιώθω τον αχό της λυσσασμένης Τουρκιάς κι ακούω βλαστήμιες για τους γκιαούρηδες. Βάι βάι, ζαβαλίμ βάι… Το ερωτικό τραγούδι γίνεται σπαρακτικό μοιρολόι καθώς η τραχιά, σερνική φωνή πίσω μου με προστάζει να κάνω την προσευχή μου. Καταπώς λένε, η ζωή μου όλη διαβαίνει μπρος απ’ τα σφαλισμένα βλέφαρά μου. Το σπίτι μας στη Φώκαια, η σφαγή κι ο καταδιωγμός, το φραγκομονάστηρο και το σκλαβοπάζαρο, το καφέ σαντάν και το μπορντέλο της κιορ Ταρούς, το καφέ αμάν κι ο Νεντίμ πασάς, η σκλαβιά κι η λευτεριά, η Σμύρνη, η Κόνια, η Καππαδοκία, το Αϊβαλί, το Αϊδίνι. Κι ο Γιάννος μου που με κοιτά κατάβαθα, με μάτια βουρκωμένα. Εγώ όμως δε βουρκώνω τώρα, δεν προσεύχομαι, δεν ικετεύω. Στέκω απλώς και καρτεράω, καθώς το μαχαίρι του ματώνει το πετσί μου. Από φοβέρες έχω χορτάσει πια, λίγα τα χρόνια μου, αμά πολλές φορές ανταμώθηκα καρσί καρσί με τον χάρο. Εγώ, η Αννιώ, η Αννέτ, η Αϊνούρ, η Άννα Παπάζογλου..

_______________________________________________
* Η ανάρτηση είναι καθαρά προσωπική γνώμη. Μπορείτε να βρείτε εδώ κι άλλες κριτικές μου σε βιβλία που έχω διαβάσει 

14 Μαρ 2023

Ο Δημήτρης Φούτσιας για το «Meatball»

Ο Δημήτρης Φούτσιας, μιλάει για το πρώτο θεατρικό του έργο, που κυκλοφορεί από την Κάπα Εκδοτική, με τίτλο «Meatball»Πρόκειται για μια σύντομη, ευφυέστατη και πρωτότυπη vegan κωμωδία καταστάσεων που έχει γρήγορο ρυθμό, ανατροπές αλλά κι ένα σουρεαλιστικό φινάλε.



1. «Meatball» τιτλοφορείται το πρώτο σας θεατρικό έργο που κυκλοφορεί από την Κάπα Εκδοτική. Ποια ήταν η αφορμή για να ξεκινήσετε τη συγγραφή της συγκεκριμένης ιστορίας;
Το Meatball γράφτηκε με αφορμή ενός εργαστηρίου για νέους θεατρικούς συγγραφείς (Ε.Ν.ΘΕ.ΣΥ.) το 2019 στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Το οργάνωνε ο συγγραφέας και κριτικός Ηρακλής Λογοθέτης,  που είχα την τιμή να είμαι μαζί του από το 2015 στο 1ο στούντιο συγγραφής θεατρικού έργου του Εθνικού Θεάτρου. Ήξερα ότι στο τέλος θα επέλεγαν το καλύτερο έργο από όλους τους συμμετέχοντες για να παρουσιαστεί στην κεντρική σκηνή του Ιδρύματος ως ολοκληρωμένη παράσταση και για αυτό έβαλα τα δυνατά μου. Βέβαια τότε έρχεται μια μέρα στο μάθημα ο Ηρακλής και μας λέει πως θέματα που αφορούν παιδική κακοποίηση, γυναικεία ενδυνάμωση, προσφυγικό είναι που προτιμούν όλοι τον τελευταίο καιρό. Οπότε ως θέματα έχουν κορεστεί και εξαντληθεί σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια και υπήρχε ο κίνδυνος της επανάληψης χωρίς κάποια πρωτοτυπία που ήταν και ζητούμενο για να ξεχωρίσεις. Το έργο που είχα ξεκινήσει για να παραδώσω τα εμπερίεχε με κάποιον τρόπο όλα αυτά. Πανικός! Χρειαζόταν να βρω κάτι πρωτότυπο. Τελικά δυο βδομάδες πριν την λήξη της  προθεσμίας παράδοσης του έργου και επιστρέφοντας με τρένο από διακοπές του Πάσχα μου ήρθε η ιδέα για το «Meatball». 

Το Meatball είναι το πρώτο μου θεατρικό που εκδόθηκε, όμως στη σκηνή είχα παρουσιάσει ως σκηνοθέτης - ηθοποιός και άλλα έργα μου όπως το «Ριγκολιός το ταξίδι μιας ρίγας». Σε αυτό υπάρχουν παρόμοιες ανησυχίες σε σχέση με τα ζώα και τον άνθρωπο που διαπραγματεύομαι εκτενέστερα στον Meatball. Σε πολλά έργα μου υπάρχουν προβληματισμοί για τον σύγχρονο άνθρωπο και ιδίως στη σχέση του με το περιβάλλον, τη φύση όπως σε αυτό που τέλειωσα πρόσφατα το «Οι μέλισσες στον πόλεμο». Στο Meatball οδηγήθηκα μέσα από δικές μου ανησυχίες και ερωτήματα. Ποιος έχει ορίσει ότι τα ζώα πρέπει να τρώγονται; Έχουν τα ζώα δικαιώματα και αν έχουν ποια είναι αυτά; Σε αυτή την συνεχώς αυξανόμενη καταναλωτική κοινωνία μήπως κάτι πρέπει να αλλάξει; Έπειτα είναι και η κλιματική αλλαγή.

2. Πόσος χρόνος χρειάστηκε για την ολοκλήρωση του βιβλίου
Έξι ώρες! Φαίνεται κάπως τρελό όμως ας το αναλύσω λίγο. Όπως είπα νωρίτερα ενώ είχα καταλήξει σε άλλα έργα αποφάσισα να αλλάξω και ξαφνικά μου ήρθε η  έμπνευση για το «Meatball», καθώς επέστρεφα από διακοπές του Πάσχα με το τρένο. Έτσι στο τρένο κράτησα κάποιες σημειώσεις και επειδή ήμουν ενθουσιασμένος με την ιδέα αμέσως την επόμενη ημέρα έκατσα να τη γράψω και δεν σηκώθηκα μέχρι να τελειώσω το έργο, δηλαδή έξι ώρες. Αυτή είναι και μια ικανότητα που αποκτάς με τα χρόνια εμπειρίας στο γράψιμο, όταν δηλαδή έρχεται η έμπνευση την εκμεταλλεύεσαι, σε καμία περίπτωση δεν σταματάς να γράφεις ακόμη και αν έχεις κανονίσει το σημαντικότερο ραντεβού. Επομένως το αρχικό μονόπρακτο διάρκειας μισής ώρας βγήκε μέσα σε έξι ώρες. Σίγουρα ξόδεψα τις άλλες δυο βδομάδες σε επιμέλεια και διορθώσεις τεχνικού χαρακτήρα. Θα έλεγα όμως πως και η διαδικασία του να κάτσεις να σκεφτείς κάτι πρωτότυπο, να απορρίψεις κάτι που ήδη γράφεις γιατί δεν σε καλύπτει, να κάθεσαι με αναμμένο κέρσορα χωρίς να γράφεις κοιτώντας το κενό είναι μες στη διαδικασία παραγωγής, ώστε να φτάσεις να γράψεις το έργο που θες. Με αυτή την έννοια χρειάστηκαν μήνες.  Έπειτα κατά τη διάρκεια της πρώτης καραντίνας μεγάλωσα τη διάρκεια του έργου γιατί είδα ότι υπήρχε ακόμη χώρος να αναπτυχθούν κάποια θέματα που ήθελα και έτσι έγινε ένα έργο περίπου μιας ώρας. Το 2020  αυτή η ανανεωμένη του εκδοχή ανέβηκε στο θέατρο «Αλίκη» σε σκηνοθεσία Γιώργου Λύρα και κυκλοφόρησε από την Κάπα Εκδοτική. 

3. Πως θα χαρακτηρίζατε το βιβλίο σας;
Ξεκινάει ως μια κωμωδία καταστάσεων όμως δεν είναι μόνο αυτό. Αυτό είναι το καμουφλάζ. Είναι κάτι βαθύτερο για αυτό φλερτάρει με το θέατρο του παραλόγου όπως διαπιστώνουμε στο τρίτο μέρος του έργου. Προσπαθώ αυτό που θέλω να πω να δίνετε με χιούμορ, κάπως υπόγεια και όχι διδακτικά. Στο τέλος όμως να μένει μια επίγευση στους θεατές για να σκεφτούν μετά την παράσταση, ή όταν τελειώσουν την ανάγνωση του  βιβλίου. Ήταν μόνο αστείο ή είχε κάτι άλλο βαθύτερο να διαπραγματευτεί; Αυτό είναι το θέατρο που θέλω να κάνω, ο θεατής να είναι συμμέτοχος στην παράσταση και όχι να του κουνάω το χέρι για να τον νουθετήσω. Αν δούμε ένα καθρέφτισμα μας πρώτα στο θέατρο και αυτοσαρκαστούμε ίσως μετά κάπως το συλλογικό γίνει ατομικό. Πιστεύω πως μόνο αν έχεις εντοπίσει κάποια πράγματα και τα έχεις δεχτεί πρώτα σε εσένα, τότε μπορεί να αλλάξει και η στάση σου προς τον συνάνθρωπο και το περιβάλλον. Και αυτό είναι μια νίκη.

4. Το εξώφυλλο και ο τίτλος του βιβλίου ήταν επιλογή δική σας ή του εκδοτικού;
Ο εκδοτικός οίκος μου πρότεινε κάποια σχέδια για εξώφυλλα και θεώρησα ότι αυτό είναι το πιο αντιπροσωπευτικό σε σχέση με το νόημα του βιβλίου. Για αυτό βλέπουμε το ανθρώπινο χέρι να τείνει προς το ζώο που βγάζει τη γλώσσα για να το γλύψει. Ως μια ένδειξη φιλίας. Η σχέση του ανθρώπου με τη φύση, τα ζώα είναι κάτι άλλο από αυτό που έχει καταλήξει να είναι στον σύγχρονο πολιτισμό και χρειάζεται πιστεύω ένας επαναπροσδιορισμός. Τα ζώα και ο άνθρωπος μπορούν να ζήσουν ειρηνικά  όπως λέει και κάποιος ήρωας μέσα στο βιβλίο. Και για να γίνει αυτό χρειάζεται να λάβουμε υπόψη τα δικαιώματα των ζώων και να σταματήσει η αστείρευτη εκμετάλλευσή τους. Αν δείτε ένα μωρό δίπλα σε ένα ζώο η επίκτητη ενέργεια που έχουν μεταξύ τους είναι η συνύπαρξη , η επαφή, η αγάπη. Κάτι επομένως αλλάζει κατά την διάρκεια εκπολιτισμού αυτού του μωρού, προς την ενηλικίωση. Οπότε χρειάζεται να δούμε τι γίνεται λάθος σε αυτό το πέρασμα – εκπαίδευση του σύγχρονου ανθρώπου στην ενηλικίωση.  Όσο για τον τίτλο ήταν ξεκάθαρα επιλογή μου. Γιατί ήθελα τα ονόματα των χαρακτήρων και του τίτλου να είναι στα αγγλικά μιας και είναι διεθνή γλώσσα για να αντιπροσωπεύει ολόκληρο τον δυτικό πολιτισμό και την πορεία που έχει πάρει. Για αυτό αναφέρω και στην αρχή του βιβλίου ένα διαμέρισμα οπουδήποτε στον δυτικό πολιτισμό. Γράφοντας το προσπάθησα να είμαι συνεπής ως προς αυτή τη λογική.

5. Πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο και τους χαρακτήρες του.
Ο Πήτερ και ο Ντέιβιντ δουλεύουν σε μια εταιρεία και επειδή πρόκειται σε έναν από τους δυο να δοθεί προαγωγή για τη θέση διευθυντού αποφασίζουν ως σύμμαχοι να δειπνήσουν για να γνωριστούνε καλύτερα μαζί με τις συζύγους τους. Σε αυτό το δείπνο υπάρχουν υπέροχα βίγκαν εδέσματα και καθώς ξεδιπλώνεται η ιστορία καταλαβαίνουμε ότι κάτι έχει αλλάξει σε αυτή την εποχή, δεν είναι ακριβώς η δική μας. Ζούνε σε ένα καθεστώς που έχει απαγορευτεί δια νόμου η κατανάλωση κρέατος. Αυτό έγινε κάπως απότομα και οι ήρωες προσπαθούν να προσαρμοστούν στη νέα τάξη πραγμάτων. Οπότε οι μεν ήταν βίγκαν από πριν αλλάξει ο νόμος ενώ οι δεν έγιναν με την αλλαγή αναγκαστικά. Βέβαια στη συνέχεια κάτι θα συμβεί που θα ταράξει αυτό το φιλικό δείπνο και θα πυροδοτήσει ένα σωρό συγκρούσεις μεταξύ όλων τους. Κάτι που είναι πεσμένο στο χαλί του καθιστικού και θα αποτελέσει το εμπρηστικό στοιχείο. Ίσως ο τίτλος το μαρτυρά!. 
6. Οι πρωταγωνιστές της ιστορίας σας έχουν ασπαστεί το βιγκανισμό. Πιστεύετε ότι ο βιγκανισμός μπορεί να αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο;
Μόνο αν δούμε το γεγονός ότι η εκτροφή  ζώων απελευθερώνει υψηλές ποσότητες αερίων που επηρεάζουν αρνητικά το φαινόμενο του θερμοκηπίου, που αυτό σημαίνει υψηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα τότε σαφώς ναι. Το να ακολουθείς ένα πιο χορτοφαγικό μοντέλο ζωής είναι πιστεύω για όλους μας καλύτερο.  Μετά υπάρχει και το ηθικό κομμάτι. Ποιος ορίζει ότι ένα ζώο πρέπει να θανατώνεται; Γιατί να τρώμε το γουρούνι και όχι τον σκύλο; Και ένα άλλα σωρό τέτοια θέματα. Είναι και αυτό θέμα παιδείας και εκπαίδευσης μιας πολιτισμένης κοινωνίας. Οι εποχές που το ανθρώπινο είδος ήταν στις σπηλιές και έπρεπε να σκοτώσει ζώα για να τραφεί για όλον τον χειμώνα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Στον σύγχρονο πολιτισμό υπάρχουν χιλιάδες εναλλακτικές μορφές φαγητού για να τραφείς. Γιατί όχι; Όμως κάτι που καυτηριάζω και στο βιβλίο οποιαδήποτε τέτοια μετάβαση δεν μπορεί να γίνει ξαφνικά με φασιστικές πρακτικές, απαγορεύοντας το κρέας, θέλει εκπαίδευση, ενημέρωση αυτή η μετάβαση. Γιατί τότε φτάνουμε στο άλλο άκρο του ολοκληρωτισμού. 

7. Δημιουργήσατε ένα θεατρικό έργο μέσα από το οποίο θίγονται σοβαρά κοινωνικά ζητήματα. Το φινάλε της ιστορίας είχε προσχεδιαστεί ή διαμορφώθηκε στην πορεία;
Όπως προείπα το meatball γράφτηκε με μια αστείρευτη έμπνευση σε συνεχή ροή, η μία σκηνή με οδηγούσε στην άλλη και ήξερα ότι δεν έπρεπε να σηκωθώ από τον υπολογιστή μέχρι να γραφτεί και η τελευταία σκηνή. Όχι δεν προσχεδιάστηκε, η ίδια η ιστορία με πήγε εκεί σαν τα ίδια τα ζώα θα έπρεπε να πούνε και αυτά την τελευταία λέξη. Ως συγγραφέας έχω τις επιρροές μου από τη φάρμα των ζώων του Όργουελ μέχρι τον Ρινόκερο του Ιονέσκο. Το θέμα για εμένα είναι όταν γράφεις κάτι να εμπνέεσαι από τους παλιότερους αποδίδοντας τους τον ανάλογο φόρο τιμής όμως χρειάζεται να το πηγαίνεις ένα βήμα μπροστά και να μιλάς για το σήμερα και το αντίκτυπο στη σύγχρονη εποχή. Επίσης για το φινάλε της ιστορίας πάντα ήμουν λάτρης του μαγικού ρεαλισμού πόσο αν μπορείς να τον βάλεις με σωστές δόσεις μέσα στη γραφή σου. Επίσης εδώ θέλω να πω και ένα ευχαριστώ σε μια καθηγήτρια που είχα τότε στο εργαστήριο θεατρικής γραφής, που μας έδειξε πως μπορεί ένα έργο να γίνει πιο ποιητικό, συμβολικό, μεταφορικό την Σοφία Διονυσοπούλου. Άνοιξε ένα παράθυρο στον νου μου. 

8. Υπάρχουν επόμενα σχέδια που θα θέλατε να μοιραστείτε
Ναι ήδη κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Άπαρσις» το θεατρικό μου έργο «Το χιόνι στα δόντια μου». Ήταν από τις ωραιότερες στιγμές του 2022, το  ότι βραβεύτηκε στον θεσμό «The Outreach Project» για νέες θεατρικές φωνές υπέρ της αποδοχής της διαφορετικότητας και μετέπειτα που εκδόθηκε στο πλαίσιο του βραβείου. Η πρόθεση προς το παρόν είναι να ανέβει ως ολοκληρωμένη παράσταση το υπάρχον έργο. Αφορά ένα σημαντικό θέμα, τον θάνατο ενός δεκαεφτάχρονου νέου από ομοφοβική επίθεση, που με συγκινεί προσωπικά μιας και έχουμε δει και στην Ελλάδα ανάλογα περιστατικά. Χρειάζεται να ανέβει και να το δει όσο περισσότερος κόσμος γίνεται. Ήδη στις δυο παρουσιάσεις του η αποδοχή του από τον κόσμο ήταν συγκινητική. Επίσης κάποια σενάρια που γράφω για τηλεοπτική σειρά που ακόμα δεν μπορώ να προδώσω πολλά. Σας ευχαριστώ πολύ.

7 Μαρ 2023

Κερδίστε το συλλεκτικό Spring Gift Box

«Οι Δικές μου Στιγμές» καλωσορίζουν την άνοιξη με ένα gift box. Σε συνεργασία με αντιπρόσωπο της AVON η σελίδα προσφέρει σε έναν τυχερό ένα συλλεκτικό Ανοιξιάτικο κουτί γεμάτο απολαυστικές νότες ροζ παιώνιας και φρέσκων πετάλων μανόλιας. Μετά από κλήρωση θα προκύψει ένας νικητής ενώ τα έξοδα αποστολής αναλαμβάνει η σελίδα «Οι Δικές μου Στιγμές». Το δώρο θα σταλεί στο νικητή σε eco friendly συσκευασία, χορηγία της Xartopack. Ο διαγωνισμός ισχύει μόνο για κατοίκους εντός Ελλάδας.


Το συλλεκτικό Spring Gift Box που δημιουργήθηκε, περιλαμβάνει: 

  • Αρωματικό Σπρέι Σώματος Beautiful Moments (100 ml)
  • Αφρόλουτρο Σώματος Beautiful Moments (250ml)
  • Κρέμα Καθαρισμού για Ντους (500ml)
  • Κρέμα Χεριών Blooming Garden

Για να το διεκδικήσεις, γίνε μέλος στη σελίδα μας στο facebook και ακολούθησε τα βήματα εδώ.


Ο διαγωνισμός ισχύει από σήμερα, Τρίτη  07/03/2023 έως την Δευτέρα 27/03/2023. Ο νικητής θα ενημερωθεί την Τρίτη 28/03/2023, με σχόλιο κάτω από το post της ανάρτησης και στην στήλη "Διαγωνισμοί" του ιστολογίου «Οι Δικές μου Στιγμές» 

Για την παραλαβή του δώρου του ο νικητής έχει περιθώριο 3 ημερών για να στείλει μήνυμα στη σελίδα, διαφορετικά το δώρο θα δοθεί σε επιλαχών.



Ο Διαγωνισμός έχει καταχωρηθεί και στα:


Ακολουθείστε με και στο instagram για να μην χάνετε διαγωνισμό!!!